Sfaturi la Dieta…Ce trebuie sa fac ca sa slabesc?

Ia-ti un sistem pentru sprijin care sa te ajute sa ramai integru.

Pentru ca tinerea unei diete este zi de zi o provocare, ajungi foarte usor sa te simti singur. La sfarsitul zilei, dieta este unul din acele lucruri pe care nimeni nu il poate face in locul tau, insa te pot ajuta, mai ales daca si ei tin dieta sau au tinut una cu succes in trecut.

Sistemul de sprijin poate fi sub multe forme, inclusiv familia si prietenii in care ai incredere, colegi de munca sau de dieta.

Uneori, avand un sistem de sprijin puternic este singurul mod de a face fata zi de zi.

Daca ai o obsesie pentru un anume fel de mancare sau esti tentat sa mananci si din alte motive decat foamea, da un telefon, scrie un email sau posteaza pe un forum, si poti stfel recastiga controlul.

– Mananca mai mult de trei mese pe zi.

Daca ai mai tinut dieta, inseamna ca stii ca trei mese pe zi nu taie din mancare, mai ales cand noua dieta interzice strict caloriile.

Atunci cand interzici caloriile, organismul nostru resimte asta si incetineste metabolismul (pana la rata in care arde energia) pentru a compensa. Un mod de a evita asta este sa consumi portii mai mici de mancare mai des, sa zicem o data la fiecare doua sau trei ore , sau pana la de cinci sau sase ori pe zi.

Planifica din timp toate mesele.

Este un vechi proverb: “Planuieste-ti munca: Munceste-ti planurile”.

Acest proverb este la fel de valabil si in cazul undei diete de succes.

Prin planificarea si daca se poate pre-prepararea meselor, vor disparea momentele in care vei da buzna peste orice fel de mancare la nimereala ce iti va duce eforturile de a slabi cu mult inapoi.

Pastreaza un orar pentru mancare, sau unul pentru slabit.

Pastrand o evidenta a ceea ce mananci, cand si de ce, te va ajuta sa iti formezi o imagine de ansamblu si sa inveti mai mult despre obiceiurile tale alimentare.

Scrie cat mai multe informatii posibil,si foloseste-ti cunostintele castigate pt a planifica din timp si pentru a-ti schimba pentru totdeauna obiceiurile alimentare zilnice.

Atunci cand mananci in oras, sa nu iti fie jena sa intrebi exact ceea ce ai nevoie.

In viitor, restaurantele vor fi nevoite sa isi faca meniurile principale mai sanatoase, asta cu cat noi devenim din ce in ce mai constienti si ma cunoscatori asupra nutritiei sanatoase, si cerem variante alimentare sanatoase. Pana atunci, va trebui ca noi insine sa vorbim si sa intrebam despre ceea ce dorim.

Din fericire, majoritatea restaurantelor s-au obisnuit sa isi adapteze mancarea la nevoile alimentare ale clientilor sai. Majoritatea ospatarilor nu au nici o reactie atunci cand clientii cer un antreu de marimea felului principal de mancare, cu maioneza langa, sau peste aburit in loc de cel prajit.

Fa cumparaturile avand o lista, si cumpara doar dintr-un perimetru.

Nu ai observat ca in fiecare supermarket unde ai fost, datorita reclamei, produsele principale precum painea, fructele, legumele, carnea, pestele si lactatele (multe din acestea neprocesate) sunt plasate intr-un perimetru, in timp ce produsele precum ciocolata, bauturile, chipsurile din cartofi, bomboanele si tot ce este asemanator sunt puse pe culoarele apropiate de centrul magazinului.

Acesta fiind cazul, cei care doresc sa slabeasca ar trebui sa faca cumparaturile in zonele laterale ale magazinului, si sa se aventureze in centrul sau doar pentru lucrurile absolut necesare. Trebuie sa fim constienti ca unele din acele produse esentiale vor fi strategic plasate exact langa batoanele de ciocolata, insa de asta este importanta lista de cumparaturi.

Odata ce ai o lista de cumparaturi, cumpara doar ce este scris pe ea si nimic in plus

 

Leave a Comment