Exercitii si sfaturi ca sa slabesc…

– Asa cum este bine sa facem orice pentru a ne asigura ca copiii nostru mananca sanatos, este la fel de important sa ne asiguram ca acestia fac suficiente exercitii si isi dezvolta dragostea pentru o viata activa.

– Incearca sa iti ajuti copilul sa faca intre jumatate de ora si o ora de exercitii, separate in parti de cate 10 sau 15 minute.

– Fii un model prin a fi tu insuti activ si implica-ti copiii in activitati precum mersul, drumetiile, tenisul, inotul, basketballul, sau mersul cu bicicleta.

– Fa din fitness o activitate in familie, si implica toata familia in plimbari, mersul cu bibicleta, drumetii, tenis, basketball etc.

– Profita de vacantele in familie si asigura-te ca sunt “pauze de activitate” si nu doar o scuza pentru a pierde timpul si pentru a manca in exces.

– Ajuta-ti copiii sa dezvolte abilitati pentru fitnessul de baza, si ajuta-i sa se bucure de inot, plimbat, mersul cu bicicleta, alergat, dans, patinat, drumetii etc.

– Ai grija mereu la cat alcool consumi.

Alcoolul este bogat in calorii. De fapt, 1 g de alcool contine aproximativ 7 calorii. In plus, toate aceste calorii sunt stiute ca fiind calorii “goale” deorece nu ofera nici o valoare nutritiva reala organismului.

– Atunci cand este posibil, incearca sa reduci numarul caloriilor continut de bauturile alcoolice.

De exemplu, foloseste mixuri slabe in calorii in mixurile tale, si fa sprituri de vin folosint apa minerala impreuna cu vinul tau preferat.

 

Leave a Comment