Cum să mâncăm inteligent

O dietă sănătoasă, bogată în fructe, legume şi fibre face minuni pentru organism. Celulele nervoase se degradează şi nu se mai regenerează, de aceea este important să prelungeşti sănătatea creierului cât mai mult cu putinţă. Cercetătorii au demonstrat că acest lucru este posibil dacă incluzi în dieta ta următoarele alimente:

1. Afinele – protejează creierul împotriva stresului şi reduc riscul apariţiei unor boli precum Alzheimer sau demenţa. În plus, aceste fructe îmbunătăţesc puterea de concentrare şi de învăţare.

2. Somon – bogat în acizi graşi Omega 3, antiinflamator şi contribuie la buna funcţionare a creierului. Consumă somon de 2-3 ori pe săptămână şi îţi aduci un plus de sănătate creierului.

3. Nuci şi seminţe – bogate în vitamina E, care este responsabilă pentru buna funcţionare a inimii şi previne apariţia Alzheimer-ului

4. Avocado – conţine grăsimi nesaturate care contribuie la menţinerea unui flux sanguin sănătos.

5. Cereale – bogate în fibre, reduc riscul apariţiei bolilor de inimă şi sunt o sursă importantă de vitamina E şi Omega 3. Consumă cereale integrale şi germeni de grâu pentru ameliorarea stării de sănătate.

Aşadar, pentru a prelungi viaţa şi sănătatea creierului tău, mănâncă inteligent şi include în regimul alimentar aceste alimente minune. Poate nu vei vedea rezultate imediat, dar gândeşte-te că astfel îţi asiguri un creier sănătos pentru toată viaţa.

Leave a Comment