Cat este nevoie sa slabesc pentru un corp perfect?

- Nu exagera cu slabitul. Sa slabesti putin te poate face mai sanatoasa si mai fericita. Insa pentru cei ce exagereaza cu eliminarea kilogramelor, dereglarile alimentare pot duce la rezultate foarte nesanatoase ce pot chiar ameninta viata.

- Este doar o chestiune de timp. Insanatosirea si slabitul au nevoie de acelasi lucru la orice in lume: timp.

Ca sa slabest si sa devii mai puternic, si sa mananci mai sanatos este nevoie de timp si de efort, din plin.

Vestea buna este ca dupa o vreme in care faci totul corect devine o a doua natura si nu ti se va mai parea ca faci ceva in mod special- doar te bucuri de noua viata.

- Spune nu bauturilor racoritoare, si vei spune la revedere celor 15 kilograme nedorite pe an.

Miloane de oameni beau zilnic in medie 2 bauturi racoritoare pe zi, ce adauga 320 de calorii zilnic consumului alimentar. Cand aduni aceste calorii pe an, rezultatul este undeva la un castig de 15 kg !

Ai vrea sa pierzi 15 kg intr-un an?

- Nu incerca sa elimini toata grasimea organismului, pentru ca grasimea alimentara este necesara mentinerii unui corp sanatos.

Grasimea alimentara este o componenta vitla pentru formarea tesutului si celulelor organismului, si ajuta in absorbtia unor vitamine si a altor nutrienti.

Multi oameni mananca prea multe grasimi rele, dar mananca prea putine din cele bune necesare unei sanatati optime.

- Patineaza-ti calea catre o sanatate buna.

Iti amintesti cand te roteai pe patine atunci cand erai copil sau adolescent? Asa e ca te simteai libera atunci cand zburdai pe strada sau in jurul ringului?

Probabil ca nici nu iti dadeai seama ca faceai exercitii. Atunci cand exercitiile sunt distractive devine usor sa le practici. Insa cand ele sunt dificile si nu sunt distractive, multi dintre noi se plictisesc si devin nemotivati, asa ca le inceteaza.

 

Leave a Comment

NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>